"Zemeslodi karsē ikviena mūsu Instagram bilde" – Lotte Tīsenkopfa‑Iltnere par cilvēku atstātajām pēdām uz zemeslodes

Latvijā un nu jau arī pasaulē zināmais zīmols MADARA Cosmetics savu darbību uzsāka pirms piecpadsmit gadiem un jau no pašiem pirmsākumiem ir īpašu uzmanību pievērsis tam, lai neizmantotu cilvēkam kaitīgas vielas ne tikai savu produktu sastāvā, bet radītu arī iepakojumu, kas atstātu aiz sevis pēc iespējas mazāku nospiedumu vidē.

2021. gada 3. novembrī 8:53

Zīmola produkcijas iepakojumu ir iespējams nodot atpakaļ un arī šķirot, kā arī katram uzņēmuma departamentam ir savs ilgtspējas plāns, kā ar katru gadu darboties arvien efektīvāk un labāk, saudzējot vidi. Uzņēmuma izveidotāja un vadītāja Lotte Tīsenkopfa-Iltnere pieredzējusi arī ne visai patīkamas atklāsmes dažādos ilgtspējībai veltītos kosmētikas ražotāju pasākumos, kad nākas secināt – vienīgā videi draudzīgā lieta, kas atbilst pasākuma nosaukumam un idejai, ir kartona skatuve. Viss pārējais diemžēl neiztur nekādu kritiku, jo vēl joprojām kosmētikas uzņēmumi izvēlas strādāt uz ārējo izskatu, izmantojot iepakojumus, kas ir krāšņi un iespaidīgi taču praktiski nepārstrādājami.  Tāpat viņa nopietni aizdomājusies par to, ka arī ikviena darbība, ko veicam digitālajā vidē, atstāj savas sekas. Ikviens neizdzēstais un gadiem glabātais e-pasts vai Instagram fotogrāfija serveriem prasa milzīgu enerģiju, lai visus šos datus uzglabātu. Tāpēc viņa iesaka pārdomāt savas ikdienas izvēles un samazināt lieku resursu tērēšanu. Vairāk par MADARA Cosmetics ilgtspējīgajām izvēlēm skaties raidījumā “Pēdas. Kas paliek pēc tevis?” svētdienās pulksten 17.50 kanālā TV3, kā arī Go3 un www.pedaspectevis.lv.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Ziņo par kļūdu rakstā

Iezīmē kļūdaino tekstu un spied Ctrl+Enter.

Iezīmē kļūdaino tekstu un ziņo par to!

Par projektu

Raidījumā “Pēdas. Kas paliks pēc tevis?” vides aktīviste un TV personība Kristīne Garklāva kopā ar dažādiem ekspertiem 12 sēriju garumā meklēs atbildes uz jautājumu, kā pēc sevis atstāt pēc iespējas mazāku nospiedumu vidē. Izpētīsim veidus, kā dzīvot zaļāk, patērēt mazāk un gudrāk un kā pieņemt lēmumus, kas nāks par labu nākamajām paaudzēm. Raidījums tapis sadarbībā ar SEB banku.

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Saturs turpinās pēc reklāmas

Reklāma

Reklāma aizvērsies pēc 0 sekundēm