TV3 interneta portāls

Skatīt visu programmu
  • svētdienās 20:30

    Dziedi ar Zvaigzni. Milžu cīņas

    Desmit pāri. 10 000 eiro balva. Kurš kuru?

    Lasīt tālāk...
  • darbdienās 20:20

    UgunsGrēks

    Notikumi viesnīcās atsāksies pēc gada.. Kā ritēs varoņu dzīves un kā tās metīs savstarpējos līkločus?!

    Lasīt tālāk...
  • no 22.augusta

    Zelta filmas no Krievijas

    Visiem tik iemīļotas un zināmas filmas kā Operācija I un citi Šurika piedzīvojumi, Briljanta roka, Kaukāza gūstekne skatītāju uzmanības lokā nonāks jau 22.augustā 17:55..

    Lasīt tālāk...

Bez Tabu

Šokējošs stāsts par vetārstu attieksmi (video)

Šokējoši! Veterinārārste neapmierinātai klientei pakaļ met ar kaķa līķi! Situācija, kurai grūti pat noticēt, notikusi kādā Rēzeknes veterinārklīnikā. Dzīvnieku ārste nevien atteikusies smagi slimo kaķīti ārstēt, bet pēc iemidzināšanas, metusies ar tā līķi pakaļ klientei, kura, viņasprāt, nav samaksājusi par pilnu pakalpojumu.

Kāda ir veterinārārstu darba ētika? Ko drīkst un ko nedrīkst atļauties speciālists? Uzzin TV3 raidījumā Bez Tabu 18.janvārī plkst.19.20




  Komentāri (89)
1. Autors Karina Holma, rakstīja 17.01.2010, 15:51
Moego kotika nazvali kuskom mjasa tolko potomu sto u nego net rodoslovnoj.razve eto vrac kotorij ne hocet lecit zivotnoe tolko potomu sto ono bezporodnoe.
2. Autors Alexa, rakstīja 17.01.2010, 20:11
tā daktere ir jāsūta uz psiheni! fuj! kas tas par cilvēku! kā tāvispaar var rīkoties! :o
3. Autors dailis, rakstīja 17.01.2010, 20:43
Šeit jau neiet runa pat par ārsta ētiku,bet par cilvēcismu vispār.No šādiem ļaudīm Hitlers un Staļins izaudzināja "stukačus" un slepkavas , kuru DNS diemžēl vēl joprojām paratizē normālai cilvēcībai
4. Autors Enya, rakstīja 17.01.2010, 21:32
Tāda maita! un vēl Veterinārārste saucas! Tādus uzriez us psiheni!
5. Autors dp, rakstīja 18.01.2010, 00:25
tai maitai tiesam vissi nav majas,sadi vel apganit nabaga dzivniecinu.
6. Autors rix, rakstīja 18.01.2010, 14:41
Zinu Rēzeknē vienu super rupju un nekaunīgu dakterieni- pēc "rokraksta" 100% izskatās pēc viņas.
7. Autors Justīne, rakstīja 18.01.2010, 14:44
es tev piekrītu Alexsa
8. Autors Eva, rakstīja 18.01.2010, 19:52
Kāpēc uzreiz visi nosoda dakteri?Jūs vispār redzējāt to videomateriālu?Vairāk gan izskatās, ka melo tieši "cietusī" meitene.Viņa praktiski neskatījās kamerā savas liecības laikā un visu laiku itkā smaidīja,kā diez vai reaģētu cilvēks, kuram, pēc pusaudzes vārdiem, pakaļ mests ar kaķa līķi. Ja jūs kaut nedaudz zinātu elementārāko psiholoģiju, momentā ievērotu meitenes nepārliecināto izturēšanos. Manuprāt, jaunā meitene vienkārši vēlas viegli iegūt naudu uz citu cilvēku rēķina. Pasakiet man lūdzu, vai vetārste, ja tik ļoti neieredzētu dzīvniekus, būtu izvēlējusies šo profesiju?! 
Tagad jau visiem jauniešiem un pusaudžiem skolā izskalotas smadzenes ar viņu tiesībām, kuras nu jāizmanto vietā un nevietā.
9. Autors Rolis, rakstīja 18.01.2010, 19:53
man arī slikta pieredze ir ar šo ārsti...
10. Autors Linda, rakstīja 18.01.2010, 20:02
Tikko redzēju šo pārraidi. Jolanta sacīja, ka meitene prasījusi zemāku samaksu par noteikto un vēlējusies aiziet pat nepaņēmusi iemidzināto kaķi. Tad kur ir problēma, ja klients pats nevēlas ievērot vispārpieņemtās normas? Par katru pakalpojumu ir noteikta maksa un iemidzinātos dzīvniekus vienmēr ir jāpaņem pašam saimniekam. Tas nav vetārsta kompetencē domāt kur likt dzīvnieku līķus. 
Ja augšminētā meitene nevēlējās pakļauties noteikumiem, bet tikai gribēja izpaust satrakojušos hormonus tā jau nav Jolantas vaina. Tā nav vetārsta vaina, ja klients pats īsti nezina ko grib un ko drīkst.
11. Autors Kristīne, rakstīja 18.01.2010, 20:04
Mīļā, Eva, priecājies, ka neesi tikusi pie šīs ārstes ar savu mīluli, pagāišgad pēc šīs ārstes apmeklējuma, man sākās bez maz vai nervu sabrukums, par to, ka vina pateica, ka nav jēgas manam kucēnam taisīt potes, jo tāpat tas drīz nomirs...Uztaisīju visas potes vēlāk Rīgā, nekādu problēmu, suns dzīvs un veseli ( tikai traks ) :)) bet šo ārsti es nemūžam neaizmirsīšu...
12. Autors Linda, rakstīja 18.01.2010, 20:11
ooo jā, draudzenes sunītim vajadzēja veikt apskati, jo sunītim sākās nezināmas problēmas ar veselību. Aizgājām kopā uz vet -klīniku, tikām pie šīs ārstes, vina tik paskatījās, pateica, ka sunītim viss ok, nav pamata uztraukumam....vēlāk pēc divām nedēļām sunim atklāja hepatītu :( lūk tā, ja tas tiktu atklāts agrāk, tad būtu iespēja suņuku izglābt...
13. Autors atbildot uz "Eva" komentāru.., rakstīja 18.01.2010, 20:18
ruājot par psiholoģiju....ir skaidrs, ka Evas komentārs glābj ādu ārstei, kuras rīcība nav attaisnojama! (diemžēl nesekmīgi) tautai acis neaizmālēt! pēc vecenes jau varēja saprast ka nenormāla!  
Kāpēc strādā tādu darbu ja riebjās? Kur tad citur liksies, ir tachu krīze!? Domāju, ka šeit viss ir skaidrs, nedomāju, ka cilvēkam, kuram saistība ar entajiem suņu līķiem sagādātu grūtības mest ar nevainīga kaķēna atliekām! (fakti runā paši)
14. Autors Eva to Kristīne, rakstīja 18.01.2010, 20:19
Manai kaķenei salīdzinoši nesen veica sterilizāciju un nezin kāpēc nekādu problēmu nebija. Tagad atradīsies desmiti un varbūt pat simti cilvēku, kuri nosodīs vetārsti. Bet ja būtu jāuzsver labais ko viņa ir darījusi atrastos labi ja pārdesmit. Vienkārši mūsējiem tik ļoti patīk "grauzt" vienam otru un meklēt sensācijas, ka bail metas. 
Vai jūs vispār redzējāt kā meitene atbildēja?  
Kamēr neesat saskārušies ar melīgiem pusaudžiem, tikmēr vainosiet tos "lielos, sliktos pieaugušos" . 
Gribētos man zināt, cik ir aptuvenais komentētāju vecums šajā diskusijā...
15. Autors Nata, rakstīja 18.01.2010, 21:29
Te jau vairāki raksta- atteicās veikt kucēnam potes. Mums arī tā bija: kucēns esot paņemts ne no tā kluba, noteikti esot slims, izaugšot krancis un kroplis. Ne slims, ne kroplis- izauga superīgs skaistulis. tikai vetārstu esam atraduši citu- normālu.
16. Autors nata, rakstīja 18.01.2010, 21:33
Te jau vairāki raksta- atteicās veikt kucēnam potes. Mums arī tā bija: kucēns esot paņemts ne no tā kluba, noteikti esot slims, izaugšot krancis un kroplis. Ne slims, ne kroplis- izauga superīgs skaistulis. tikai vetārstu esam atraduši citu- normālu.
17. Autors No Kristīnes to Eva, rakstīja 18.01.2010, 22:05
Es zinu, ko es runāju, esmu saskārusies ar šo ārsti....Lieki runāt par komentētāju vecumu utt. Vēl ir viens tāds cilvēcisks faktors, kā kautrīgums ( it īpaši, ja runā pret kameru ), to es tev saku, kā pēdējā kursa psiholoģijas fakultātes students ( gadījumā ja tu atkal apšaubi komentētāju kompetenci )...esmu uz visiem simts pārliecināta, ka meitene nemelo....
18. Autors maija, rakstīja 19.01.2010, 00:12
Pati personigi pazistu vinu.. Un ticiet man saistibaa ar dzivniekiem - vina ir darijusi lietas, par kuram uzzinot- Latvija ta butu sensacija. Neesmu redzejusi video, negalvoju par to ko raksta parejie, ka kaķim neuztaisija potes vai pateica, ka kaķis mirs..... tas vēl ir mazums.. Es domaaju tie, kuri ir saskārušies ar vinju - un redzeejusi ka vinja REAALI sit dziivniekus, zinaas, ka te tiešām nav attaisnojumu.. Es jums varu galvot, ka te vinju aizstaavet nav ko.. Varbuut vinja ir izdariijusi labus darbu - tie jau ir pašsaprotami paareejiem (ja esi ārsts tad dari savu darbu cilveeciigi) - bet nav attaisnojams tam, ka dziivnieki psihopaatiski jaasit.. Beidzot kāds šo teemu izceelis gaismaa.... nezinu, cik taisniiba meiteneem... bet vinja ir jaaizolee no sabiedriibas.tas tiešām..
19. Autors Dace, rakstīja 19.01.2010, 08:13
Man diemžēl arī nepaveicās pie šīs dakteres....Trīs gadi atpakaļ kad viņā veica kaķīša kastrācijas - viņš pēc 4-dienām nomira. Tad kad vīrs gāja skaidroties - Viņa tikai lielijās ar savu profesiolitāli. Šobrīd man ir suņuks un arī katru reizi apmeklējumos jāpacieš viņas slikto attieksmi un aizvainojošus komentārus par sunīša izcelsmi, lai gan vecāki ir LKF klubā iegādātie.
20. Autors Jolanta, rakstīja 19.01.2010, 08:21
Es domāju pietiekošo daudz ir gan apmierināto, gan neapmierināto, kuriem diemžēl nācās paciest aizvainojošos komentārus kā Dacei. Man arī ir bijusi slikta pieredze ar kaķenīti pēc sterilizācijas. Viņā 3-dienu laikā mira....:((((
21. Autors Eva, rakstīja 19.01.2010, 08:24
Nu dakteres attieksme ir pretīga......
22. Autors Taisons, rakstīja 19.01.2010, 08:59
Pēc tās vetārstes mūļa jau redzams,ka izsitēja ,iekraus pat vecim ,ja vajadzēs!
23. Autors Rasa, rakstīja 19.01.2010, 09:46
Zinu šo ārsti un zinu, ka viņai ir ļoti nievājoša attieksme pret suņiem, kuriem nav pareizā kluba ciltsraksti. 
Pēc šis ārstes apmeklējuma daudzi ir tiešā vārda nozīmē raudājuši, jo viņu suņuks (pat ar radurakstiem) nosaukts par nožēlojamu kranci, kas noteikti nomirs tuvākā laikā.  
Rēzekniešiem varu tikai ieteikt pameklēt citu veterinārārstu, kuram pret visiem suņiem, arī bez jebkādiem dokumentiem, būtu vienādi mīļa un sirsnīga attieksme.
24. Autors Vija, rakstīja 19.01.2010, 10:33
Kuzņecova Jolanta- licenzes nr. V-2265-11, kuras derīguma termiņš beigsies 22.05.2011. 
 
Jautājums LVB ĒTIKAS KOMISIJAI! 
Vai tiešām šim cilvēkam tiks saglabāta licenze?????? 
Pēc laika ar Tv raidījuma BezTabu starpniecību noteikti painteresēšos par LVB reakciju. Jo tas jau ir neskaitāmas reizes pierādījies, ka šī Ētikas komisija ir formalitāte, lai glābtu tikai vetārsta ādu konfliktu gadījumā.
25. Autors Natiņa, rakstīja 19.01.2010, 11:25
Jāsaka, ka arī man ar šo ārsti ir nelāga pieredze. Novembrī aizvedām pie viņas savu suni, kuram pēkšņi sākās koordinācijas traucējumi. Daktere pat neieaicināja savā kabinetā, stāvējām turpat aptiekā. Viņa pat nepieskaroties sunim noteica diagnozi. Diemžēl, pēc 5 dienām sunīti nācās iemidzināt, viņu paralizēja. Nesen nopirkām arī tādas pašas šķirnes suni, aizvedām potēt. Dabūjām uzklausīt neapmierinātību, ka suns nopirkts nepotēts un, ka suns bez dokumentiem ir tas pats, kas sētas krancis. Tas nozīmē, ja dzīvniekam nav dokumentu, tad arī kvalitatīva ārstēšana nav vajadzīga, sak tik un tā nomirs.
26. Autors Dace, rakstīja 19.01.2010, 13:10
Piekrītu Natiņai...Tie komentāri ir ļoti aizvainojoši....Vienreiz uz sunīša izmeklēšanu biju kopā ar savu puiku 9 gadīgu kuram diemzēl bija jāuzklausās nepatīkamie komentāri (bērns šo sunīti ļoti mīl) un pēc apmeklējum puika bija šokā, kad suņuks netika kārtīgi izmeklēts tikai paskatijās zobus un komentēja....Vai tāda ir vizīte un izmeklēšana pie vetārsta?
27. Autors Agnese, rakstīja 19.01.2010, 13:13
Arī man diemžēl ir bijusi saskare ar šo vetārsti. Tas notika 4-5 gadus atpakaļ, bet, kā izskatās, Kuzņecovas kundze un viņas attieksme pret saviem klientiem nav mainījusies nemaz. Jāsaka, ka tik rupju un neiecietīgu attieksmi pret sevi un savu dzīvnieciņu saņemt biju pārsteigta. Viņa mani lamāja par to, cik mans kaķis esot neaudzināts mežonis, kad viņš dēļ sāpēm dusmojās, rūca un bez anestēzijas nepakļāvās apskatei. Dzīvniekam ļoti sāpēja, bija problēmas ar urīnpūsli, un ārste rupji viņu raustīja un spaidīja, kliedzot, lai nomierinu savu dzīvnieku. Vārdu sakot, aizvedu savu dzīvnieku uz klīniku, bet saņēmu nopēlumu par to, cik es esmu neprasmīga saimniece. Pēc šī atgadījuma neizmantoju ne šīs klīnikas, ne vetārstes pakalpojumus.
28. Autors Agnese, rakstīja 19.01.2010, 13:20
Runājot par konkrēto sižetu, es uzskatu, ka meitenei nebija nekāda iemesla un nodomu melot par notikušo vai kaut ko piefantazēt visas valsts priekšā. Tieši pretēji, visu cieņu, ka kāds beidzot saņēmies arī par šo vetārsti runāt skaļi! Visi pārējie tikai pie sevis pukst un neko lietas labā nedara. Šādi rupji un neiecietīgi cilvēki kā Kuzņecova vispār jāizolē, nevis tādiem jāuztic mūsu mīļie dzīvnieki. Man drīzāk izskatījās, ka kameras priekšā melo un filozofē tieši veterinārārste, kas teica, ka nosaukusi meitenei citas cenas (šaubos, ka 200Ls meitene izdomāja pati). Turklāt, gluži vai smieklīgi kļuva, dzirdot Kuzņecovas kundzes teikto par to, ka viņa esot nevis metusi ar kaķa līķi, bet gan to mierīgi nolikusi viņai pie kājām. Īsāk sakot, izteikti nepatīkama persona! Ļoti ceru, ka Ētikas komisija nāks pie prāta un šai sievietei neļaus turpināt mocīt un ņirgāties par nevainīgām radībām.
29. Autors Natiņa, rakstīja 19.01.2010, 14:02
Piekrītu Dacei, ka izmeklēšana tiešām ir izcili pavirša, bet dakteres apskates secinājumi ir vēl labāki. Par manu kucēnu daktere teica - izskatās, ka ar ausīm viss ir kārtībā, izskatās, ka zobiņi ir labi, izskatās, ka suns ir vesels. Piedodiet man, šādu "izskatās" diagnozi varu noteikt arī es pati. Man kā saimniecei ir nepieciešamas konkrētas atbildes - ir vai nav. Tāpēc esmu gudrāka un tagad savu suņuku vedu uz citu klīniku, sanāk gabalu tālāk, toties sirds mierīga. Iesaku arī citiem tā rīkoties.
30. Autors svetlana, rakstīja 19.01.2010, 16:36
Doktor Jolanta Kuznecova ocen xoroshij specialist. I tolko k nej mi vozim svoego rotvejlera.Vse privivkidelaet tolko ona.Esli kakieto nedomoganija,vsegda pomozet.Eto u nas vtoroj pjes.Pervij v vozraste 6,5 let zabolel rakom kostej.I Jolanta mnogo vremeni otdavala nam.I ne eje vina shto bolezn eta silnee.Skoro nashej sobacke snova na privivki i tolko k nej mi ego povezjem.Spasibo Jolante za eje neljegkij i takoj nevsegda blagodarnij trud.
31. Autors Edgars, rakstīja 19.01.2010, 17:01
Lasot visu iepriekš minēto par šo vetārsti,izbrīnu tas neizsauc jo pašam bija slikta pieredze ar suņuku kas ar tika visādi nosaukts gan par gaļas gabalu gan par frikadeli utt.Šodien minēto vetārsti redzēju uzņēmumu registrā ,vai tas neizsauc intresi !!!
32. Autors Edgars, rakstīja 19.01.2010, 17:02
Lasot visu iepriekš minēto par šo vetārsti,izbrīnu tas neizsauc jo pašam bija slikta pieredze ar suņuku kas ar tika visādi nosaukts gan par gaļas gabalu gan par frikadeli utt.Šodien minēto vetārsti redzēju uzņēmumu registrā ,vai tas neizsauc intresi !!!
33. Autors Made, rakstīja 19.01.2010, 17:13
Šī veterinārārste tiešām ir brutāla ne tikai pret dzīvnieciņiem bet arī pret klientiem. Pie viņas vērsāmies ar tādu problēmu- mūsu sunīte abortējās un bij nepieciešama apskate. Viņa skatoties sunīti visu laiku pārmeta to ka vēlējāmies pavairot bezšķirnes suni kuram nav nekādu ciltsrakstu. dokumentus pat nepaprasīja. Suns principā ir šķirnes suns,jo abi sunītes vecāki ir tīršķitnes suņi. vienīgā vaina, manai sunītei nav uztaisīti ciltsraksti. Bija nepatīkami stāvēt un noskatīties kā viņa pārmetot spaida un rausta aiz ķepiņām sunīti.
34. Autors Lilita, rakstīja 19.01.2010, 18:35
Es ar Jolantu Kuznecovu sastapu Rēzeknē uzņēmumu registrā .Jā viņa tur bija ar lielu dokumentu mapi rokās un kopā ar viņu bija devusies viena no klīnikas darbiniecēm.Šī situācija liek domāt ka tik pēc visiem šiem notikumiem "labajām atsauksmē" šī slavenā klīnika nedarbosies zem cita nosaukuma .....
35. Autors Laura, rakstīja 19.01.2010, 21:52
Mūsu Čihuahua un Pinčeru nosauca par ielas krančiem.Viņiem nau ciltsrakstu.Viņa noteikti grib naudu no tiem dzīvnieku saimniekiem kuriem ir ciltsraksti.
36. Autors to Laura, rakstīja 19.01.2010, 23:19
te nu gan viņai taisnība- ja suņukiem nav ciltsrakstu, tad viņi ir bezšķirnes dzīvnieki. To, ka cilvēks ir konkrētā persona un LR pilsonos, viņš arī var apliecināt, uzrādot pasi. Arī suņu pasaulē ir tāpat. 
Jebkurā gadījumā, tā ir cita saruna, kas nekādā gadījumā neattaisno vetārstes uzvedību!
37. Autors Karīna, rakstīja 20.01.2010, 09:03
Jolantai ir izteikti agresīvs ļaunums pret šķirnes suņiem (ar ciltsrakstiem), kuri nav nākuši no LKF klubiem. Tad nu to saimnieki tiek zākāti un lamāti par idiotiem, bet suņi (lai cik arī kvalitatīvs viņš būtu) par pēdējiem krančiem, kropļiem, potenciāliem mirējiem.  
Vetārsta ētika (protams, šai gadījumā tā vienkārši neeksistē) to nepieļauj. Suns ir pacients- neatkarīgi no piederības kādam klubam , neatkarīgi vai viņš ir šķirnes vai nē.  
vai
38. Autors Eko, rakstīja 20.01.2010, 12:15
Pēc sižeta var saprast ka daktere nav vainīga, bet viss (arī virsraksts) tendenciozi atspoguļo dakteri kā vainīgo.
39. Autors Un vēl, rakstīja 20.01.2010, 12:16
Dakterei taču nav pienākums bez maksas palīdzēt un savākt līķus.
40. Autors Peko, rakstīja 20.01.2010, 12:41
Dakteres pienākums ir, ja ne būt laipnai, tad vismaz pieklaigai. Kuzņecova ir reti rupja, neiecietīga un nesavaldīga. Un tā piebilde sižetā, ka viņa pirms laika ar metāla stieni nositusi suni- vai tā būtu TV3 fantāzija???
41. Autors janka, rakstīja 20.01.2010, 13:55
tas tachu bija bezmaju kakis
42. Autors Elvijs, rakstīja 20.01.2010, 15:33
Vienkārši Kristīne strādā kāda cilvēka labā,kam šī sieviete traucē ieņemt vetārsta amatu Rēzeknē.Jo šādas meitenes kā Kristīne ļoti retos gadījumos ir bez naudas un vēl retākos gadījumos ņems rokās kādu nošņurkušu,slimu kaķi. 
Diemžēl jāatzīst,ka Kristīne pārlieku līdzinās mūsdienu modes kliedzienam - "cacām" . Izskatījās, ka šis notikums meitenei rada kārtējās pozitīvās izjūtas.
43. Autors Stefānija, rakstīja 20.01.2010, 15:37
Suns vai kaķis bez ciltsrakstiem patiešām IR krancis. Pat ja jums šis dzīvnieks ir mīļš un skaists, uz titulēto dzīvnieku ar ciltsrakstiem fona viņš nav nekas. Nevajag savus "nepilsoņus" jaukt iekšā profesionālajā lauciņā. 
Ja nespējat samierināties ar to, ka acīs tiek teikta patiesība par to,kas šis dzīvnieks ir audzētāju aprindās,tā ir jūsu pašu problēma nevis vetārstes vaina!
44. Autors bubulis, rakstīja 20.01.2010, 17:02

45. Autors bubulis, rakstīja 20.01.2010, 17:09
Tad lai tā vetārste uz savām klīnikas durvīm uzliek informāciju klientiem par to ka suņus bez pasēm nepieņem savādāk tos gaida rupja nolamāšana un un citas represijas... kur uz pasaules var būt tik cietsirdīgi cilvēki??!!!
46. Autors Veronica to Elvijs un pārēji, rakstīja 20.01.2010, 17:27
Lasu un esmu patiešām pārsteigta - meiteni, kas runāja, pazīstu no bērnības. Varbūt mūsdienu atrofētajā pasaulē patiešām cilvēki neatšķir labo un ļauno, ja jau ir tādi, kas aizstāv vetārsti. Šo stāstu uzzināju agrāk par Jums visiem - vēl pirms viņas intervēšanas un raidījuma tapšanas un zinu, ka tur nekas nav safabricēts vai izdomāts. Runājot par Kristīni - man liekas absurdi spriest par to, kāda viņa ir un ko viņa varētu vai nevarētu darīt pēc izskata vien - cilvēks jau no bērnības ir kautrīgs saskarsmē ar nepazīstamiem cilvēkiem (par kamerām nerunāsim vispār) un godīgs - šī nav pirmā reize, kad viņa mēģina palīdzēt dzīvniekiem uz ielas.
47. Autors Ita, rakstīja 20.01.2010, 18:51
Stefānija, vai tu gadījumā pati neesi Jolanta Kuzņecova.  
''Audzētāja, profesionālis'', kas spēj atzīt tikai suņus ar dokumentiem, bet uz pārējiem tev vēmiens nāk.
48. Autors Elvijs to Veronica, rakstīja 20.01.2010, 19:25
Bet vai Kristīne palīdzētu uz ielas nokritušam slimam cilvēkam?! 
Lielākoties tādi cilvēki kas dzīvniekus tur "ucji,pucji" utt. pat virsū neskatīsies uz slimu un uz ielas gulošu cilvēku. 
Pajautā viņai,vai palīdzēt tādam pašam cilvēkam kā tas kaķis būtu spējīga?!
49. Autors Agnese, rakstīja 20.01.2010, 20:19

50. Autors Agnese to Ita, rakstīja 20.01.2010, 20:24
Tik tiešām. Šķiet, Jolanta Kuzņecova iedomājusies sevi par Hitleru, kas nu "attīra sabiedrību" no "atkritumiem". Gluži vai dzīvnieku holokausta uzsācēja.
51. Autors Agnese to Elvijs, rakstīja 20.01.2010, 20:30
Kāds konkrētajā situācijā sakars ar to, kāds cilvēks ir Kristīne? Nerunā muļķības, bet novērtē izveidojušos situāciju. Meitene rīkojusies cēli un nekādā gadījumā nav pelnījusi nopēlumu par to, ka vēlējusies izglābt nevainīgu dzīvībiņu.  
Turklāt, esmu pilnīgi pārliecināta, ka Kristīne nepaietu garām arī uz ielas guļošam cilvēkam.
52. Autors Veronica to Elvijs, rakstīja 20.01.2010, 20:53
Es apbrīnoju brutālo piekasīgumu no Tavas puses, ja vēl tā būtu ironija, varbūt varētu pieciest. Taču tas, ko tu šobrīd dari ir vienkāŗši piekasīšanās un nevēlēšanās atzīt, ka Tavs viedoklis ir virspusējs un pa stereotipiem savārstīts. 
Un man liekas, ja cilvēks mīl dzīvi un ir atvērts apkārtējai pasaulei - viņš gibēs palīdzēt jebkurā situācijā. 
Pietam, runāsim atklāti, vairākums cilvēku, kas guļ uz ielām agros rītos un vēlos vakaros nav slimi, bet gan apciemojuši vietējās nelegālās alkohola izplatīšanas vietas. 
Un kam palīdzētu Tu pats?
53. Autors vispār, rakstīja 20.01.2010, 23:54
es arī par so gadījumu uzzināju krietni pirms šī sižeta, un nav pamata neticēt tam, kas man to stāstīja, un kas labi pazīst Kristīni. un visvairak mani sokē viedoklis par atļauju dzīvot tikai šķirnes dzīvnniekiem. cilvēki ir sakultivējuši sev dārgas mantiņas un tagad garina krāninus, atvainojos par tiešumu. esmu laimīga, ka maniem lieliskajiem bezšķirnes dzīvniekiem ir paveicies ar dakteriem, lai viniem laba veselība un daudz klientu, kurus saimnieki mīl un rūpējas neatkarīgi no asiņu ziluma. nez, kā justos mēs, ja mums pašiem klīnikā paziņotu, ka marķīzu tavā ciltskokā nav, tad jau drīz mirsi.
54. Autors Dina, rakstīja 21.01.2010, 10:42
Heh, par Kuzņecovas rīcību sakarā ar mana kaķa ārstēšanu griezos uz Latvijas veterinārstu biedrības komisijā jau vasarā. Tagad man ir uz rokām komisijas sēdes lēmums no 09/09/2009 par J.Kuzņecovas veterinārārstes prakses sertifikāta atjaunošanu tikai pēc nokārtota eksāmena. Žēl gan, ka tas nemainīja viņas attieksmi.
55. Autors gitux, rakstīja 21.01.2010, 11:10
Man personīgi pieredze ar šo vetārsti ir bijusi devējā - kad mēs griezāmies pie viņas ar paņemtu no ielas, galīgi noplukušu kaķēnu, Jolanta pret viņu izturējās brīnišķīgi, visu izdarīja kā vajag, palīdzēja, izstāštīja, bet pagājušajā gadā aizvedu pie viņas kucēnu, kuram vecāki arī ir tīršķirnes, bet nav veiktas visas nepieciešamās procedūras, lai viņam būtu ciltsraksti. mums gan viņi arī nav vajadzīgi, jo mēs savu sunīti mīlam tāpat. Šajā reize es pat pilnīgi apstulbu no Jolantas rupjības. Visu to laiku, kamēr viņa darbojās ar suni, viņa to ķengāja visādiem vārdiem (tie jau komentāros minēti, tāpēc neatkārtošos), arī mani visādi nicinoši apsaukāja, ka neesmu pirkusi suni ar izciliem ciltsrakstiem pa 300-400 latiem, bet gan šo kranci. Teica, ka viņus jau pēc piedzimšanas vajadzēja spainī sasviest (nobeigt). Šogad atkal atkārtojās tas pats - pret kaķi izturējās normāli, bet pret suni - ar nicinājumu. Es nevēlu Jolantai neko ļaunu, bet uzskatu, ka viņai nav tiesību tā izturēties, jo viņas darbs ir ārstēt dzīvniekus, nevis norādīt viņu saimniekiem, kādus dzīvniekus viņiem būtu jātura. Nedrīkst pazemot cilvēkus, ja viņu viedoklis nesakrīt ar tavējo.
56. Autors Visiem, rakstīja 21.01.2010, 12:05
Bet ja par lietu runā- ko Kristīne bija iedomājusies ka viņai ārstēs (nošpricēs) un savāks līķi bez maksas.? Kāda nekaunība! Es saprotu šo vetārsti tiktāl.
57. Autors Elza to Visiem, rakstīja 21.01.2010, 13:36
Pilnīgi piekrītu tev.Pēc Kristīnes vārdiem var noprast, ka viņa patiešām tā arī domāja-viss vajadzīgais-bezmaksas.
58. Autors Agnese, rakstīja 21.01.2010, 18:39
Noteikti pēc laika jāpalūdz Bez Tabu sižetu no Latvijas vetārstu biedrības- vai izskatīts kuzņecovas jautājums Ētikas komisijā un kāds lēmums pieņemts jeb atkal notikusi kārtēja kolēģītes ''atmazgāšana''.
59. Autors Natiņa to Stefānijai, rakstīja 21.01.2010, 20:35
Kaut ko tik muļķīgu, ka veterinārās klīnikas ir paredzētas dzīvniekiem ar dokumentiem, savā dzīvē neesmu dzirdējusi. Kā normāls cilvēks kaut ko tādu var rakstīt!!! Un saimniekiem nav katru reizi jāuzklausa pārmetumi par to, ka dzīvnieks ir bez papīriem. Pat lielākajās klīnikās neprasa dokumentus, tur vetārsti vienkārši ņem un ārstē. Kas arī ir normāli. Ja kurā klīnikā arī apkalpo tikai "prestižos" dzīvniekus, tad tam ir jābūt zināmam attiecīgā "slāņa" dzīvnieku saimniekiem, lai nevajadzētu uzklausīt pazemojošus pārmetumus gan saimniekiem, gan viņu mīluļiem.
60. Autors foryou, rakstīja 21.01.2010, 21:35
Я про этот случай услышала незадолго до Нового года - 24 декабря. Кристину я знаю не много... но так получилось что она рассказала мне эту историю... и поверьте - она не улыбалась... у нее были широко открыты глаза... полные какой то безысходности истории...Судя по некоторым коментариям ..вы сделали вывод что она подросток... это не так... ей уже давно больше 18...Стеснительная. Улыбчивая. Как я поняла из истории.. у нее это послдние деньги которые она потратила на бедное животное. Я думаю что если было бы больше денег.. то она бы отдала и их... 
Про ветврача... знаю только по негативным отзывам знакомых... 
А история про убийство собаки палкой... наверно это только то что всплыло.. а сколько еще неизвестных фактов.... 
В этой ветклинике еще была один врач Дайга. Она мне спасла котенка...по себестоимости...
61. Autors xxx, rakstīja 21.01.2010, 21:38
Я про этот случай услышала незадолго до Нового года - 24 декабря. Кристину я знаю не много... но так получилось что она рассказала мне эту историю... и поверьте - она не улыбалась... у нее были широко открыты глаза... полные какой то безысходности истории...Судя по некоторым коментариям ..вы сделали вывод что она подросток... это не так... ей уже давно больше 18...Стеснительная. Улыбчивая. Как я поняла из истории.. у нее это послдние деньги которые она потратила на бедное животное. Я думаю что если было бы больше денег.. то она бы отдала и их... 
Про ветврача... знаю только по негативным отзывам знакомых... 
А история про убийство собаки палкой... наверно это только то что всплыло.. а сколько еще неизвестных фактов.... 
В этой ветклинике еще была один врач Дайга. Она мне спасла котенка...по себестоимости...
62. Autors evita, rakstīja 21.01.2010, 22:04
jā šo ārsti pazīstu!!! apskādēja arī manu kaķi... viņai manuprāt ir kaut kādas psiholoģiskas problēmas. nesaprotu kapēc viņa vēl nav atlaista?? 
izvēlējās tādu profesiju drošvien tapēc, ka viņai patīk skatīties uz dzīvnieku mocībām.un zinu arī, ka viņai ar Kondoru ir vistiešākā saistība....neliete
63. Autors evita, rakstīja 21.01.2010, 22:08
oj Eva tu tiešām nesaproti ko runā
64. Autors xxx, rakstīja 22.01.2010, 21:19
Насколько я помню...трупы животных нашли недалеко от офиса фирмы Кондор. У резекненской больницы... где то толи зарыты были... точно не помню... местные газеты писали и про фирму Кондор и про убитых собак... которых не утилизировали.. . Если эта ветврач... как то связана с названием фирмы .. Кондор.. то мне становится жутковато.. боюсь даже предположить.. чем она помогала... 
Человеческую агрессию и насилие против беззащитного животного.. пусть даже если это большая собака...НЕЛЬЗЯ ОПРАВДЫВАТЬ.  
Ветврач сам выбрал этот путь... 
Он должен четко знать что можно а что нельзя... 
А про ЭТИКУ ... я даже и не говорю... а она применима для всех людей независимо от положения.
65. Autors arī rēzekniete, rakstīja 23.01.2010, 00:17
KRISTĪNEI! 
Meitene! Ir ļoti viegli būt žēlsirdīgam uz citu rēķina. Ir jāsaprot, ka arī uz ielas pacelta sveša kaķēna iemidzināšana maksā naudu. Vetklīnika nav nekāda labdarības iestāde, nedz patversme noklīdušiem kustonīšiem. Kolīdz pacel no zemes dzīvnieku, tā zini, ka ar to pašu mirkli esi par viņu pilnā mērā atbildīga, ARĪ MATERIĀLI. Nez kāpēc visiem ir skaidrs, ka ir jānorēķinās par pakalpojumu veikalā, pie friziera, autoservisā utt., bet nākošā brīdī šķiet, ka dzīvniekam jāpalīdz par velti?
66. Autors arī rēzekniete, rakstīja 23.01.2010, 00:19
KRISTĪNEI! 
Meitene! Ir ļoti viegli būt žēlsirdīgam uz citu rēķina. Ir jāsaprot, ka arī uz ielas pacelta sveša kaķēna iemidzināšana maksā naudu. Vetklīnika nav nekāda labdarības iestāde, nedz patversme noklīdušiem kustonīšiem. Kolīdz pacel no zemes dzīvnieku, tā zini, ka ar to pašu mirkli esi par viņu pilnā mērā atbildīga, ARĪ MATERIĀLI. Nez kāpēc visiem ir skaidrs, ka ir jānorēķinās par pakalpojumu veikalā, pie friziera, autoservisā utt., bet nākošā brīdī šķiet, ka dzīvniekam jāpalīdz par velti?
67. Autors Elīza, rakstīja 23.01.2010, 12:52
Es arī esmu saskārusies ar Jolantas nekorekto rīcību, jo manu persieti arī nozākāja, jo viņam nav ciltsrakstu , ciltsrakstus apzināti nevēlējamies , jo vēlējamies tikai mājas mīluli. Pēc šī gadījuma bijām pie citiem ārstiem, kur attieksme bija pilnīgi pretēja. Starp citu arī ārstēšana ir ļoti pavirša- analīzes neņem, diagnozi nosaka "uz aci."Kās sakars dokumentiem ar ārstēšanu. Es griežos pie vetārsta pēc palīdzības, tad to arī vēlos saņemt, jāārstē arī jebkurš krancītis no ielas.
68. Autors Olga to arī rēzekniete, rakstīja 23.01.2010, 15:44
Ironiski izsakoties,ko var gribēt no meitenes kas studē Madridē un nezin kāpēc gadījās Rēzeknē.Starp citu intervija tika filmēta Rīgā-Rēzeknē tāda fona nav. 
Es labprāt uzzinātu,kā var būt tas,ka Kristīnei nebija naudas,ja ņem vērā ka tikko atgriezusies no ārzemēm.... 
 
Un šādas meitenes jau nesaprot kas ir atbildība un materiāla patstāvība.
69. Autors Elīza, rakstīja 24.01.2010, 00:20
Kāda atšķirība, kur meitene ir sniegusi interviju, kur studē . Ir runa par vetārsta necienīgu uzvedību. lasot komentārus var secināt, ka ar ārstes rupjību ir saskārušies ļoti daudzi. Ja būs nepieciešamība arī es uzrakstīšu iesniegumu par nekorektu rīcību, jo aizvainojumi ausīs skan arī pēc vairākiem mēnešiem.
70. Autors liene, rakstīja 24.01.2010, 23:24
Šajā sižetā saskārās upuris un varmāka. Ja paanalizē situāciju, jau sen vetārstei bija jāatbild par savu briesmīgo uzvedību.Es domāju, ka dabas spēki atrada šo meiteni, lai , teiksim godīgi, sodītu šo ārsti... Tikai no šī viedokļa varu attaisnot Kristīnes rīcību. Esot meitu mamma, es negribētu, lai mani bērni nokļūst šādā situācijā....Ja es būtu darba devējs es darbā neņemtu ne Kristīni, ne Jolantu, jo cilveki, kas nerod kompromisu, konfliktē, nav adekvati, nav konkurētspējīgi darbā... Ceru, ka viss nokartosies tomēr Kristīnei par labu, bet, caur ciešanam arī Jolantai būtu jākļūst gudrākai, es , piemēram , negribētu iznīcināt cilvēku, viņa darbu... Varbūt daktere varētu atvainoties visas sabiedrības priekšā skaļi par rupjībām...
71. Autors liene, rakstīja 24.01.2010, 23:25
Šajā sižetā saskārās upuris un varmāka. Ja paanalizē situāciju, jau sen vetārstei bija jāatbild par savu briesmīgo uzvedību.Es domāju, ka dabas spēki atrada šo meiteni, lai , teiksim godīgi, sodītu šo ārsti... Tikai no šī viedokļa varu attaisnot Kristīnes rīcību. Esot meitu mamma, es negribētu, lai mani bērni nokļūst šādā situācijā....Ja es būtu darba devējs es darbā neņemtu ne Kristīni, ne Jolantu, jo cilveki, kas nerod kompromisu, konfliktē, nav adekvati, nav konkurētspējīgi darbā... Ceru, ka viss nokartosies tomēr Kristīnei par labu, bet, caur ciešanam arī Jolantai būtu jākļūst gudrākai, es , piemēram , negribētu iznīcināt cilvēku, viņa darbu... Varbūt daktere varētu atvainoties visas sabiedrības priekšā skaļi par rupjībām...
72. Autors Misters, rakstīja 25.01.2010, 10:41
Manuprāt sižeta galvenā varone Kristīne vairāk izskatās pēc narkomānes nevis cietušās, par ko liecina paplašinātas acu zīlītes, runas veids un izturēšanās. Ja viņa patiešām būtu satraukta ar šo gadījumu, tad smaids viņas sejā nebūtu. 
Ja runā par dakteri Kuzņecovu, tad par viņas profesionālajām iemaņām varu teikt tikai labu. Savu darbu viņa pārzina un mūsu zvēriem gan potes, gan arī zāles tika sarūpētas laikā un vietā.  
Tas, ka viņa asi izturas pret tiem saimniekiem, kas savus mājdzīvniekus moka un kropļo, arī ir saprotams, jo dakterim nākas ar to sastpties dien dienā
73. Autors Natiņa to Misteram, rakstīja 26.01.2010, 09:03
Interesanti gan, vai pie mājdzīvnieka mocīšanas un kropļošanas pieskaitāma arī dokumentu neesamība, vēlēšanās potēt,vai vecam mājas mīlulim palīdzēt atvieglot vecumdienas? Padomāt tikai, tad sanāk,ka no visiem komentāru rakstītājiem teju 80procenti ir mājdzīvnieku "mocītāji un kroplotāji"!!! Vai neliekas mazliet apsurdi?
74. Autors Inta, rakstīja 26.01.2010, 15:43
Mister Kuzņecov!  
Kristīne neizskatās pēc narkomānes- vienkārši jauna satraukusies meitene pirmo reizi runā kameras priekšā.  
Tad jau dakteres smīkņāšana jāuzskata par ļauna monstra tīksmināšanos par saviem zvēriskajiem varoņdarbiem.  
Piezvanīju uz Rēzekni cilvēkiem, kam ir suņi un visu atbildes bija vienādas- pie tās mēs mūžam vairs neiesim.
75. Autors leila, rakstīja 28.01.2010, 12:56
kristiine neko neteelo un jovairaak nav nekaada narkomaane. vienkaarwi cilveeks miil dziivniekus. a vot varbuut tiewi taapeec,ka maacaas madridee un ir kljuvusi veel zheeliigaaka pret dziivniekiem. kurw no jums vispaar pieveerstu uzmaniibu kkaadam kakjeenam uz ielas un nestu uz vet.kliiniku? domaaju,ka ljoti maz taadu atrastos. paskatiitos, varbuut galvu pakratiitu - ajajajaj, nabadzinjw,kaa man vinja zheel. aarstiene gan laikam tiewaam peec noskanjojuma aarstee. jebkuraa gadiijumaa, mest ar liikji ir paari robezhaam. waubos,ka vinjas biznesam ljoti ieskaadeetu,ja paaris reiziites arii par velti kaadu iemidzinaatu vai paaarsteetu. jabuut cilveeciigaakai. it iipawi, ja jau ir izveeleejusies sev taadu profesiju.
76. Autors Jāaa..., rakstīja 28.01.2010, 15:52
Izlasot visus komentārus un redzot video secinu-nekad neņemt no ielas dzīvnieku lai cik tev viņu ir žēl, bet vēl vairāk neiet pie TĀDAS vetslakteres.
77. Autors Savādi gan..., rakstīja 28.01.2010, 18:11
Nu jau 6 gadus esmu dakteres Jolantas kliente un varu apgalvot, ka viņa ir labsirdīga, mierīga, savaldīga, iecietīga...nekad nav liegusi padomu ne telefoniski, ne vienkārši, kad garām ejot, iegriezos vetaptiekā...un pat vēl vairāk-kad es pie viņas griezos ar tikko no ielas paņemtu kaķēnu - viņa attārpoja, atblusoja, sapotēja un par to nepaņēma naudu, jo redzēja, ka esmu tikko viņu savākusi...Tādēļ man, lasot visu augstāk minēto liekas, ka runa ir par citu cilvēku... 
Meitene, lai man piedod, ja tas tā nav - ir pārlieku emocionāla un iespējams, ka visu nedaudz "izpušķoja",jo gribēja "paspīdēt"...Ja jau paņēmi to kaķi-tad jau ej līdz galam! pat ar līķīti...
78. Autors Savādi gan, rakstīja 28.01.2010, 18:14
Žēl, ka BT neaptaujāja aptiekas darbinieces.
79. Autors Delfina, rakstīja 29.01.2010, 11:02
Что касается девушки,подобравшей котика-хвала и честь...БЫЛА БЫ! Если бы она потратила всё время дрязг и *любования себя на камеру известнейшей передачи страны*на лечение животного.Приду я в CSDD-а фиг ли! у вас тут права получают-дайте!!! А потом в налоговую ломанусь-*девчонки,Вы отчёты за меня сделайте-у вас же тут их принимают и учёт ведут*А потом в боулинг зайду-там же шары гоняют,а что! Ну и что,что я без денег! Вы же этим занимаетесь!!!! Про доктора скажу одно-если бы хозяева животных приходили за советом(И СЛУШАЛИ БЫ ЕГО!),а не *строили из себя профессоров*-много бы животных спасти можно было бы! ЭТО ЧАСТНАЯ КЛИНИКА-НЕ ХОДИТЕ-зачем ВАм лицензии,зачем её, такой плохой докторши,десятилетний опыт!?!!! В ГОРОДЕ ПРАКТИКУЮТ ЕЩЁ ЧЕТЫРЕ ВРАЧА- ведьони хорошие люди,сладко разговаривают,лекарства из-под полы могут достать и вообще-. Мы ведь в Европе-право выбора только за нами. А охать,злопыхать и говорить гадости с помощью компьютера-подумайте,какой негатив к вам вернётся. 
Р.С. BEZ TABU-вы лучшие,среди жёлтых.
80. Autors DZIVNIEKUHOLOKAUSTUPIEDZĪVOJU, rakstīja 29.01.2010, 21:14
Lai gan daktere savu darbu ko dara veica labi, tomēr arī man arī bijuši gadījumi gan ar savu suni, kurus mazus aizvedām uz potēm un kurš ir Latvijas dzinējs, gan kaķi , kurš ir Britu īsspalvainais. Mums arī nebija ciltsrakstu, tomēr pirkām no labiem cilvēkiem un to jau uzreiz var redzēt vai kaķītis ir sķirnes vai nav(nesaprotu kā daktere to neredz) un tas pat nav galvenais ! Kad Tu ieraugi mazu zvēriņu un viņa skatienu Tu zini, ka tas ir Tavs:))) Nav svarīgi tādi papīti kas put plauktā, tad jau labāk nopērku saviem mīluļiem kko garšīgu. NJaa, gadījums bija tāds, kad viņa mazo kaķēnu nepārbaudīja tikai sašpricēja !!!!!!!! Visu apmeklejuma laiku viņa teica: Kaķis būs kroplis, invalīds, kkāds debīls ar novirzēm.. nu nezinu kaķis kā kaķis .Un suns... bez ciltsrakstiem. Tagad labākais medību suns kolekt'īvā!!!! Šī dakteres izturēšanās bija tik rupja abos gadījumos :( vienkārši pēc tam ceļā uz mājām izplūdu asarās dzirdot šos vārdus.... Redzu, ka neesmu bijusi vienīgā, kam ir nācies saskarties ar ''so psihiski nelīdzsvaroto dakteri. ! DZĪVNIEKU MĪĻI NEBŪSIM VIENALDZĪGI!!!!!!!!!!!!!!!! 
PIEPRASĪSIM LOJĀLU ATTIEKSMI GAN PRET SEVI, GAN PRET SAVIEM DZĪVNIECIŅIEM !!!!!
81. Autors Gita, rakstīja 30.01.2010, 13:05
Redzot sižetu TV biju pārsteigta, jo, lai gan ar dakteri esmu saskārusies tikai vienreiz, un apmēram 4 gadus atpakaļ, atceros kā ļoti patīkamu un profesionālu cilvēku. Mammas absolūtas bezšķirnes sunītim ( tai laikā 3 mēnešu kucēnam) bija neliela vēdera trūce. Nekādu arogantu attieksmi suņa izcelsmes dēļ nejutu, daktere pēc vizītes pat suņu gardumiņu iedeva. Lieki piebilst-suns joprojām lec un skrien sveiks un vesels...:)
82. Autors hmm, rakstīja 02.02.2010, 21:44
njā, viņa vienkārši ienīst šķirnes dzivniekus bez papīriem. un valoda arī 'daiļrunīga"...
83. Autors Elīna, rakstīja 07.02.2010, 13:26

84. Autors Elīna, rakstīja 07.02.2010, 13:35
Jā, tāda ir tā mūsu Rēzeknes Jolantiņa. Kad vedām savu kucīti pie viņas uz apskati viņa nievājoši izteicās par viņas izskatu un teica ,ka tādu suni uz gaļas kombinātu tikai vest. Jā, ļoti profesionāla attieksme pret klientiem.  
Vēl bija gadījums ar manu kaķenīti-marmora britu īsspalvainais kaķis-ieguva pirmo vietu maskavas kaķu izstādē. Kaķenniite bija grūsna-dzemdības notika pārāk ātri, tādēļ aizvedām viņu pie Jolantas, viņa neko nepārbaudot iešpricēja kaķenei trīs stimulatorus un teica ka iekšā ir palicis vēl viens kaķēns un ka tas pēc špricēm iznāks pats laukā. Nākamajā rītā kaķenei bija slikti-vēders uzpūties. Speciāli vedām kaķeniiti uz Rīgu kur uztaisīja rentgenu un pateica, ka iekšā nav nekāda kaķēna. Kaķeni izoperēja un tagad viņai vairāk nevar būt bērni.  
Lūk kā sabojāja mūsu mīlulei dzīvi.
85. Autors El., rakstīja 07.02.2010, 13:41
Jā tāda ir mūsu Jolantiņa. 
Kad vedām pie viņas tikko iegādāto kucīti -krievu borzo, viņa nievājoši izteicās par tās izkatu un noteica, ka tādam sunim vieta ir tikai gaļas kombinātā. Vēl viens gadījums ar mūsu kaķenīti-marmora britu īsspalavino kaķi, Viņai dzemdības sākās pārāk agri un aizvedām pie jolantas. visi kaķēni piedzima, bet Jolanta teica ka tur ir vēl palicis viens(kaut gan pati neko nepārbaudīja) sašpricēja kaut kādus stimulatorus un aizsūtīja mūs mājās. Nākošajā rītā kaķenei slikti-vēders uzpūties kā bumba. aizvedām uz Rīgu. Tur normāli uztaisīja rentgenu un mums paziņoja ka nekāda kaķēna nav. Kaķeni operēja un tagad viņai vairāk nevar būt bērniņi. 
Redz cik profesionāli strādā Jolanta. 
vēl vēlos piebilst, ka viņa apskatot dzīvnieku nedzen laukā savus suņus. Ja nu tioem ienāk kaut kas prātaa un tie uzbrūk citam? Ja galvas nav tad jāiet srādāt citur.
86. Autors inese, rakstīja 08.02.2010, 02:17
Mēs ārstējām visus savus dzīvniekus pie Jolantas Kuznecovas kad viņa strādāja Olaines klīnikā - ļoti profesionāla, laipna daktere. Piekritu tam kurš teica : Meitene ! Ir ļoti viegli būt žēlsirdīgam uz citu rēķina.
87. Autors Rita K., rakstīja 27.02.2010, 11:15
" Mūsu Rēzeknes Jolantiņa" ir visrupjākā, visneiecietīgākā vetārste ko zinu. Pašai viņai pieder suņi no LKF kluba un tad nu visi, kam nav šī kluba ciltsraksti esot slimi un kropļi.
88. Autors horta, rakstīja 26.03.2010, 18:08
по воле судьбы, была знакома с ветврачем Иолантой почти 10 лет. Почему была? Потому что меня нет в живых уже 5 лет.Я собака боксер.Когда молодая врач появилась у нас в городе,радости не было предела;добрая,внимательная,при одила с визитом домой,радовалась появлению на свет маленьких боксерчиков. Потом все изменилось.Я умерла в 2005 году после бесполезной операции по удалению молочных желез, которую мне сделала Иоланта. Мои хозяева в честь меня назвали другую собаку. Вот ее Иоланта не взлюбила с первого знакомства,за отсутствие родословной.Она была и уродом, и жалким подобием,и черти чем. А когда у нее появились щенки,то им было отказано в ветпомощи. Только Иоланта не знала, что часть щенков приорели хозяев в Риге,Цесисе,Валмиере.Их там встретили другие ветврачи;чуткие,внимательные,го овые приити на помощь даже ночью.Почему в Резекне ветврач возомнил из себя бога?Кого принять,кого проигнорировать,кого кострировать,кому не ответить на звонок.Где доктор Айга?Только после Иоланты?Может мы сами решим кому доверить здоровье моих собратьев? А если что ,есть круглосуточная клиника Даугавпилсе . Совсем другой подход. Улыбки,весы,компетентные врачи,круглосуточный рентген и др. Будьте осторожны при выборе ветврача в городе Резекне если у Вашего животного нет родословной! А МОЖЕТ СПРОСИМ РОДОСЛОВНУЮ У ВЕТВРАЧА?
89. Autors ilona, rakstīja 29.03.2010, 19:22
unas toze bila problema s britanskim kocikom ja xodila k jolance i ona menja otrugala cto net bumag na kota ,ka vi tak bereci bez bumag, a potom ,moemu lubimcu nado bila delac komleksnuju privivku i ja osla k jolance, a lucse jabi i nexodilab tuda vecerom emu stalo ploxo ja pozvonila ej ona skazala ctonicego neznaju ja v drugom gorode , spasibo doktoru aigi ona spasla mne kota, i vot mne nado kastrirovac kota i ja bojus nesci ego v kliniku.

Izsaki viedokli »

Lūdzu esiet pieklājīgi un prātīgi savos izteicienos. Portāla redakcija var dzēst rupjus un aizskarošus komentārus.

Jūsu vārds:
Teksts:

 
Bez Tabu

Raidījums Bez Tabu – asprātīgs, draudzīgs un izpalīdzīgs, ja vajag, ironisks un pat skarbs. TV3 ēterā tas ik darbadienas vakaru 19:15!

Vai jūs iegādātos dārgu smalkas sugas mājdzīvnieku par lētāku naudu, bet bez dokumentiem?
Jā, kāda papīriem nozīme!
Nobalsojuši: 250
34%
Nē, jo tad nevar būt drošs par sugas tīrību
Nobalsojuši: 242
33%
Es esmu par sētas kaķiem un lauku krančiem!
Nobalsojuši: 250
34%
Balsu skaits: 742

Prieks kopā būt

Prieks kopā būt